Sunday, July 7, 2013

Sokongan dan restu suami sangat penting


Sumber: Ebook Super Wahm Super Mom

Sokongan suami
Halangan pasti ada, ramai juga keluarga dan sahabat sepejabat yang menyuarakan
kebimbangan dan tidak bersetuju dengan keputusan saya dah suami. Saya masih kerap
bertanya lagi dengan suami, suami pula memberitahu selama ini dia yang mencari nafkah
untuk kami, hampir kesemua perbelanjaan dia yang menanggungnya. Walaupun saya tahu dia
ada sedikit gusar mengenai perbelanjaan  tetapi dia mengizinkan dan dia adalah orang paling
banyak memberi sokongan dan dorongan dalam perniagaan.

Akhirnya, setelah lebih kurang setahun merancang,  pada bulan Februari 2012 saya
menghantar surat berhenti kerja dengan sebulan notis dan March 2012 juga saya melepaskan
jawatan saya. Perasaan masih bercampur baur, gembira kerana hajat didapat tercapai, sedih
kerana sudah lebih 8 tahun saya bekerja disana bersama rakan-rakan.
Hati ini amat tenang, gembira senyum sampai telinga dan juga ada perasaan ragu dan
terfikir "boleh keraku bagi mak dan abah setiap bulan".
Sarah, tiga tahun setengah, adalah orang yang paling gembira.

" Mak tak kerja hari ini Sarah" kataku kepadanya, dia menyampuk " yeay".
Hari pertama berjalan lancar, sempat bermain dan membaca buku dengannnya sambil
menguruskan kerja menambah baik facebook dan  blog secara  online sahaja.
Pada tarikh  March 2012, saya sudah meninggalkan pejabat dan memulakan era baru di
rumah.


Bayar RM100 sahaja untuk pakej ini
Pakej Asas Wahm Soho: Bekerja Dari Rumah

Promosi hingga 30 Julai 2013.
Harga asal : RM125
Harga promo: RM100

bonus 1: dropship produk sunnah
bonus 2: dropship produk buku


Bayar di sini, saya mahu pakej wahm soho harga baik hati RM100
http://www.kedaibukuonline.biz/index.php/tempahan

  

harga ini sah sehingga 30 Julai 2013 sahaja, miliki sekarang Maksudnya beli dua dapat free 1 ebook.

Tiga ebook di atas adalah bacaan asas.

1. Ebook asas blog dan penulisan.
Ini adalah permulaan untuk mencari tapak awal pasaran dan sasaran pelanggan. Sama ada blog persendirian dan blog bisnes. Analisa awal sangat penting untuk pemilihan blog yang sesuai. Saya sertakan bersama kajian kes iaitu analisa blog pelajar-pelajar yang mengikuti kelas saya.

Analisa pengalamab dan kepakaran untuk memulakan blog pertama.
Panduan penulisan, membina blog berpengaruh, suka dibaca khalayak.
Teknik mudah menggnakan blog, menyiapkan ebook atau manuskrip pertama.
Blog sebagai salah satu cara promosi produk untuk pemasaran online.
Mahu menulis tetapi tidak tahu cara. Mahu mempunyai blog sendiri, tidak tahu asas dan langkah demi langkah.

2. Ebook super wahm super mom

Adalah kesinambungan dari ebookwww.janawangdirumah.com

  . Sangat penting untuk mengetahui setakat ana cabaran bekerja atau bisnes dari rumah. Saya ada banyak menerima soalan sebegini?

"Bagaimana saya mahu mula, saya tidak pernah mengusahakan bisnes?"
"Bolehkah saya berhenti kerja dan mula berjualan online?"
"Bagaimanakah pendapatan saya selepas berhenti?"

Jawapan umum saya pasak kepada tiga perkara.
Bina senarai pelanggan dan jualan sebelum kalian benar-benar berhanti.
Lakukan secara sambilan, lakukan secara serius. Jika pulangan sudah stabil, barulah fikirkan langkah seterusnya.
Bekerja sendiri maksudnya kita menyerahkan 100 peratus keupayaan usaha atau kebergantungan rezeki kepada Allah. Ke semuanya saya sudah masukkan perkongsian pengalaman sebenar ibu-ibu yang bergelar wahm soho dalam ebook super wahm super mom. Mahu atau tidak dari segi persediaan fizikal dan mental kalian perlu cari seberapa banyak maklumat.
Lakukan secara sambilan sebelum lakukan sepenuh masa.

3. Ebook panduan mula butik online dan offline
Ebook ini juga langkah demi langkah butik online dan offline. Juga perkongsian dua usahawan yang sudah pun berpengalaman dalam mengusahakan butik.

Miliki pakej asas wahm soho di atas dengan harga RM100

No comments:

Post a Comment